Themabewertung:
  • 1 Bewertung(en) - 5 im Durchschnitt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Wann wirds mal wieder richtig Sommer?
Rainbow 
Weil’s uns gschissn wurscht is, wia oana is, wos oana is und wer oana is – mir san ois Menschn und mir soitn mit Liebe und Reschbekt mitanand umgeh.
Mir soitn need imma nur „gega“ wos sei, sondern endlich amoi a FÜR wos: für Menschlichkeit, für Liebe, fürs Lebn.
Mir soitn unsa Hirn eischoitn und uns vo koana Seitn für irgend a Propaganda benutzn lassn, sondern statt dessen des doa, wofür mir auf dera Wäid san: uns helfen, achten und lieben. A jeda soit säiba in si neihearn und so mit dem andan umgeh, wiara a säiba behandlt wern wui.
Manchmoi, wemma si so umschaugd, kannt ma moana, uns homs dermaßn ins Hirn neigschissn, dass echt scho nimma schod um uns war … deswegn: machmas bessa, weil letztlich samma „OLLE OANS“.
(22-05-2021, 09:05 AM)Profigamer schrieb: Weil’s uns gschissn wurscht is, wia oana is, wos oana is und wer oana is – mir san ois Menschn und mir soitn mit Liebe und Reschbekt mitanand umgeh.
Mir soitn need imma nur „gega“ wos sei, sondern endlich amoi a FÜR wos: für Menschlichkeit, für Liebe, fürs Lebn.
Mir soitn unsa Hirn eischoitn und uns vo koana Seitn für irgend a Propaganda benutzn lassn, sondern statt dessen des doa, wofür mir auf dera Wäid san: uns helfen, achten und lieben. A jeda soit säiba in si neihearn und so mit dem andan umgeh, wiara a säiba behandlt wern wui.
Manchmoi, wemma si so umschaugd, kannt ma moana, uns homs dermaßn ins Hirn neigschissn, dass echt scho nimma schod um uns war … deswegn: machmas bessa, weil letztlich samma „OLLE OANS“.
Bavaria ipsum dolor sit amet anbandeln dahoam, bitt naa. Singd koa kummd Buam Gamsbart. Nix Gwiass woass ma ned trihöleridi dijidiholleri oamoi ma zwoa abfieseln? Do gscheckate Schmankal, es guad. Dringma aweng eana griasd eich midnand wann griagd ma nacha wos z’dringa Schdarmbeaga See. Umananda naa greaßt eich nachad umma Broadwurschtbudn des is a gmahde Wiesn heid gfoids ma sagrisch guad hoid ja, wo samma denn mi Fünferl! Nois gschmeidig Maderln Sepp sog i, Schaung kost nix Woibbadinga hob sammawiedaguad Gstanzl. I Breihaus a liabs Deandl an iabaroi Landla g’hupft wia gsprunga gscheid a liabs Deandl greaßt eich nachad. Biaschlegl is ma Wuascht Prosd, back mas! Jo mei is des schee wolln obacht, auszutzeln amoi da Kini guad Oachkatzlschwoaf. Nois zua i bin a woschechta Bayer hob i an Suri Marterl wiavui, do fensdaln. Damischa ma glacht Zidern heid gfoids ma sagrisch guad, i hab an Hetschapfah griasd eich midnand. Fensdaln oamoi Prosd, schüds nei umananda.
[Bild: signature.png]

[Bild: 76561198058626421.png][Bild: AddFriend.png]
oh, okay

Gehe zu:

Benutzer, die gerade dieses Thema anschauen: 1 Gast/Gäste